Kvällsaktiviteter

Ikväll har vi deltagit i lite olika aktiviteter.

Simon: Spelade age of empires 2 (datorspel) med fyra andra kamrater, vi spelade som de olika kulturerna, jag var viking, Steffen var tysk teuton och så vidare! Mycket skoj och som ni ser nedan lyckades den tysksvenska alliansen hålla stånd mot fransoser, spanjorer och britter! GG



Petra
: Vi (resten) kollade på en film, visste att den handlade om AIDS men jag visst inte att jag skulle gråta mer en halva filmen - så mycket att jag började skratta åt mig själv för jag grät så mycket. Rekommenderar starkt, inte ett öga torrt även fast inte alla grät lika mycket som jag. Mamma speciellt du måste se den, klicka på bilden för att läsa mer om filmen.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ojojoj vad ni får dagarna att gå i ett fasligt roligt tempo. Underbart för er att hinna med så mycket. Skiftande upplevelser förstår jag men härligt att känna att man lever!



Vi har snart lite snö runt knuten här. Det känns.



Kram på er.

2011-12-05 @ 17:13:56
Postat av: Hargne

Snygg Belgisk...jagmenar tysk flagga ;)



Ni verkar leva loppan där borta. Jag och Emmilie drar på 3 månaders Thailands- (bl.a) besök i mitten av Januari. Kanske man kan mötas upp eller nått!



Hare gött!

/Hargne

2011-12-07 @ 08:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0